« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Informacja o podpisaniu protokołu sesji, która odbyła się w dniu 19 maja 2025 r.

4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Chodzieży.

5. Raport o stanie Gminy Miejskiej w Chodzieży – debata.

6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Chodzieży.

8. Przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Chodzieży oraz opinii RIO o wniosku Komisji.

9. Dyskusja nad sprawozdaniem finansowym oraz sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej w Chodzieży za 2024 rok.

10. Podjęcie uchwał:

a) uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej w Chodzieży za 2024 rok

b) uchwała w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Chodzieży za 2024 rok

c) uchwała w sprawie przyjęcia „Programu ochrony środowiska dla Gminy Miejskiej w Chodzieży na lata 2025 – 2028 z perspektywą do 2030”

d) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego nr 2 położonego w Chodzieży przy ul. Zielonej 8

e) uchwała w sprawie zmiany Uchwały nr IX/57/2024 Rady Miejskiej w Chodzieży z dnia 16 grudnia 2024r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości położonych w Chodzieży, stanowiących własność Gminy Miejskiej w Chodzieży.

f) + uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chodzieskiemu

g) + uchwała zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Miejskiej w Chodzieży na lata 2025– 2028

h) + uchwała zmieniająca uchwałę budżetową Gminy Miejskiej w Chodzieży na 2025 rok

i) + uchwała zmieniająca Uchwałę Nr XLVII/359/2022 Rady Miejskiej w Chodzieży z dnia 25.04.2022 r., w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania

11. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielone na nie odpowiedzi.

12. Sprawy różne.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej