Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad sesji.
3.
Informacja o podpisaniu protokołu sesji, która odbyła się w dniu 19 maja 2025 r.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Chodzieży.
5.
Raport o stanie Gminy Miejskiej w Chodzieży – debata.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Chodzieży.
7.
Przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej w Chodzieży za rok 2024 oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o tym sprawozdaniu.
8.
Przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Chodzieży oraz opinii RIO o wniosku Komisji.
9.
Dyskusja nad sprawozdaniem finansowym oraz sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej w Chodzieży za 2024 rok.
a)
uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej w Chodzieży za 2024 rok
b)
uchwała w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Chodzieży za 2024 rok
c)
uchwała w sprawie przyjęcia „Programu ochrony środowiska dla Gminy Miejskiej w Chodzieży na lata 2025 – 2028 z perspektywą do 2030”
d)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego nr 2 położonego w Chodzieży przy ul. Zielonej 8
e)
uchwała w sprawie zmiany Uchwały nr IX/57/2024 Rady Miejskiej w Chodzieży z dnia 16 grudnia 2024r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości położonych w Chodzieży, stanowiących własność Gminy Miejskiej w Chodzieży.
f)
+ uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chodzieskiemu
g)
+ uchwała zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Miejskiej w Chodzieży na lata 2025– 2028
h)
+ uchwała zmieniająca uchwałę budżetową Gminy Miejskiej w Chodzieży na 2025 rok
i)
+ uchwała zmieniająca Uchwałę Nr XLVII/359/2022 Rady Miejskiej w Chodzieży z dnia 25.04.2022 r., w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania
11.
Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielone na nie odpowiedzi.