Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Informacja o podpisaniu protokołów sesji, które odbyły się w dniach 7 lipca 2025 r., 11 sierpnia 2025 r. i 29 sierpnia 2025 r.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Chodzieży.
a)
uchwała w sprawie zmiany Uchwały nr IX/57/2024 Rady Miejskiej w Chodzieży z dnia 16 grudnia 2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości położonych w Chodzieży, stanowiących własność Gminy Miejskiej w Chodzieży
b)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na nabycie prawa własności części nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnym 2713/1, położonej w Chodzieży przy ul. Świętokrzyskiej
c)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż lokali użytkowych nr 1, 2 i 3 położonych w Chodzieży w budynku przy ul. Zygmunta Krasińskiego 14
d)
uchwała w sprawie zniesienia statusu pomnika przyrody z grupy 15 drzew z gatunku lipa drobnolistna na terenie miasta Chodzieży
e)
uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr VI/38/2024 Rady Miejskiej w Chodzieży z dnia 30 września 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy de minimis w związku ze zwolnieniami przedmiotowymi z podatku od nieruchomości dla przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy na terenie miasta Chodzieży
f)
uchwała zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Miejskiej w Chodzieży na lata 2025– 2028
g)
uchwała zmieniająca uchwałę budżetową Gminy Miejskiej w Chodzieży na 2025 rok
h)
uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 25 lipca 2025 r. na działalność Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież
6.
Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielone na nie odpowiedzi.